اقتصاد

پیش‌بینی قیمت سولانا: با سقوط SOL به زیر 150 دلار، بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

پیش‌بینی قیمت سولانا: با سقوط SOL به زیر 150 دلار، بعد چه اتفاقی می‌افتد؟

Bijie.com گزارش داد:

    SOL زیر میانگین متحرک 200 روزه تثبیت شده است. در زمان نگارش این مقاله، نهنگ ها نزدیک به 3.5 میلیون دلار سفارش فروش SOL به قیمت 150 دلار داده اند.

بعد از تله گاو نر در اوایل آگوست، قیمت [SOL] Solana به طرز شگفت انگیزی ثابت مانده است. نتوانست از 150 دلار عبور کند و بیش از یک هفته است که در زیر این سطح تثبیت شده است.

آلت‌کوین‌ها در نمودار قیمت نزولی باقی می‌مانند، با خروج اخیر برنامه SOL ETF آمریکا که باعث تضعیف بیشتر احساسات بازار شده است.

با توجه به اینکه یکی از عزیزان این چرخه بازار است، آینده آلت کوین ها چیست؟

SOL زیر SMA 200 روزه مشکل دارد

در نمودار روزانه، 150 دلار فشار فروش کوتاه مدت قوی بر SOL است. قابل ذکر است، SMA 200 روزه (میانگین متحرک ساده) و بلوک شکست روزانه (قرمز) با 150 دلار هم تراز هستند.

به عبارت دیگر، 150 دلار یک منطقه عرضه بحرانی در کوتاه مدت است.

در واقع، SOL بیش از یک هفته است که در زیر این سطح همگرایی با مشکل مواجه بوده است. این بدان معناست که 150 دلار برای کسب سود بسیار مهم است، به ویژه برای دارندگان بلندمدت با سودهای غیرقابل تحقق.

به عبارت دیگر، فروشندگان در زمان نوشتن اهرم بازار SOL دارند.

تقاضای ثابت، همانطور که با حرکت جانبی کمتر از حد متوسط ​​در RSI (شاخص قدرت نسبی) نشان داده شده است، مزیت فروشنده را بیشتر نشان می دهد.

SOL: بهشتی برای فروشندگان کوتاه مدت؟

Spot CVD (دلتای حجم تجمعی)، که حجم معاملات مبادلات را دنبال می‌کند، در ماه اوت کاهش یافت.

روند نزولی نشان می‌دهد که SOL تحت فشار فروشنده بوده است، که یک راه‌اندازی عالی برای بهشت ​​فروشندگان کوتاه مدت است.

در همین حال، نرخ بهره باز SOL (OI) ثابت بوده است، که نشان می‌دهد حتی تقاضا برای آلتکوین‌ها در بازار مشتقات در چند روز گذشته راکد بوده است.

این همچنین به این معنی است که احساسات بازار خنثی می ماند، بنابراین، قیمت SOL می تواند در هر دو جهت حرکت کند.

با این حال، مگر اینکه بیت کوین (BTC) 60000 دلار را پس بگیرد و بازیابی بیشتری داشته باشد، 150 دلار مانعی کلیدی برای SOL برای رفع آن در کوتاه مدت است.

ارزیابی AMBCrypto از تجزیه و تحلیل سفارش نهنگ Coinglass نشان می دهد که تقریباً 3.5 میلیون دلار SOL به قیمت 150 دلار در 24 ساعت گذشته فروخته شده است (دیوار فروش با رنگ قرمز مشخص شده است).


پیش‌بینی قیمت [SOL] Solana 2024-2025 را بخوانید


یک سفارش فروش دیگر به قیمت 152 دلار انجام شد، که بیشتر تأیید می کند که SMA 200 روزه یک منطقه عرضه گسترده است.

در سمت پایین، SOL دارای سفارش خرید 1 میلیون دلاری بین 139 تا 140 دلار است. به طور خلاصه، قیمت SOL احتمالاً در کوتاه مدت بین 140 تا 150 دلار محدود می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا